fredag 28 september 2012

En vecka med Varga pin-up girls.


Så här vill jag se ut hela nästa vecka. En bild för varje veckodag.
Det hade ju definitivt piggat upp tillvaron.
Måndag!
Sailor-tema får starta igång veckan.


Tisdag!
 Lite mer uppstyrd denna dag. Kanske ska jag på ett viktigt möte.


Onsdag!
Lill-lördag och jag går på club.


Torsdag!
Orkar inte gå utanför dörren, efter gårdagens eskapader. Så därför behöver jag inte heller klä på mig.


Fredag!
På´t igen. Denna kväll blir det dans för hela slanten.


Lördag!
Middag med maken.


Söndag!
Vaknar upp pigg och fräsch. Vad göra idag? Ja...det tål att tänkas på.

Dessa bilder är från en bok om en av mina favorit illustratörer Alberto Varga. Köpte den på en loppis i Los Angeles och är så glad att jag har den. Tröttnar aldrig att titta på de vackra bilderna och försöka förstå hur i hela världen han kunde teckna så fantastiskt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar