onsdag 5 september 2012

Vilohelg!


Äntligen har jag orken att skriva lite här på bloggen sedan vår lilla bebis kom till världen.

I helgen kom min mor och mormoder och deras män på besök. Vi åkte till vår stuga för lite kvalitetstid.
Det var helt underbart att ha människor runt sig som gjorde mat och fixade. Jag behövde inte göra ett jota. Bebis var jättesnäll och låg mest och sov.


Det blev riktig husman med äppelpaj till efterrätt. Jag åt så mycket att jag blev dålig. Sedan den lille kom så har inte maten smakat något, jag har bara slängt i mig den. Ett nödvändigt ont! Så det här var helt underbart.


Efter maten gick vi till hamnen och tittade lite. Havet var alldeles spegelblankt, så då passade min make och mammas man att puttra ut med båten och lägga lite nät.


Beundrade den vackra träbåten.


Jag kände mig båda lugnare och gladare. Urvriden disktrasa är det jag mest identifierar mig med nuförtiden.

Hur fantastisk bebis än är så kan man aldrig föreställa sig hur annorlunda allt blir. Att bara få vara betyder så mycket.
Så tack Lena, Bernt, Siv och Lennart för att ni kom och räddade mig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar