måndag 26 november 2012

Julbord, tazetter och illamående.

Min makes favorit är Ikeas julbord, så därför åkte vi dit igår så att min man fick stilla sin hunger och jag fick chansen att träffa min kollegor som jag inte sätt på väldigt länge. Skönt att få komma ut bland folk och få trängas bland köpsugna kunder, inte ofta man känner så.

Helgen har varit ganska lugn i övrigt, förutom ett par pysselprojekt som vi har sysslat med. Kommer visa dem senare, när de är färdiga.
Längtar för övrigt hemskt mycket till nästa helg, dels för att mamma och hennes man kommer på visit, men också för att jag äntligen kan börja pynta. Förra året renoverade vi hela undervåningen, gravid var jag också och mådde pyton så det blev inget pynt alls. Eller jo, några tazetter lyckades jag odla upp, men lukten gjorde mig sjukt illamående. Så julstämningen var ganska långt borta. Annat blir det i år. Tjohoo!

Så här såg jag ut igår. Hemsk hårfärg, (som jag snart måste göra något åt), men trevliga lockar.

Bockhornen har egentligen ingenting med inlägget att göra, men jag tycker om dem och de gör sig bra på bild.

Kjolen är ett fynd från garderoben. Älskar när man hittar bortglömda godbitar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar