måndag 12 november 2012

Nytt vardagsrum med Toulouse Lautrec.

Denna helg var en väldigt aktiv helg, i alla fall för min man. Det snickrades i hög fart och resultatet lät inte vänta på sig. En ny garderob och en förvaringslåda till vår hall lyckades han åstakomma. Det resultatet kommer dock upp senare här i bloggen.
Men sen blev det även tavelbyte i vardagsrummet. Jag bytte ut en målad tavla, (köpt på auktion i somras) till två Henri de Toulouse Lautrec tavlor som jag är väldigt förtjust i. Bilderna kanske inte säger så mycket men gud vilket lyft det blev för rummet. Otroligt nog blev rummet större, trots dessa stora mörka tavlor. Jag blev verkligen supernöjd.

Älskar när det blir helger som dessa. När det händer saker och man får ett resultat av att vara ledig tillsammans. Jag har väldigt svårt när man slösar bort en hel helg utan att något vettigt tas i tu med och sista tiden har vi fått hemskt lite gjort. Så denna helg kändes väldigt givande.

Den här tavlan hade vi innan...
och detta är det nya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar