lördag 16 februari 2013

4 favoriter.

Woop! Allt det fina på samma bild.

Mina fyra favoriter:

På första plats har vi såklart min älskade son. Gudars vilken goding han är.

Andra plats. Baby björnen. Vad skulle jag ha gjort utan den. Tänk alla gånger då lillen vrålat rätt ut och varit helt otröstlig, eller när han bara har behövt komma till ro. Ja då har jag bara spänt på mig min bästa kompis och lillen har vaggats in i en nästan tyngdlös tillvaro. Hur gött som helst om man är bebis, (och mamma).

På tredje plats. Min kamera. Med den tar jag alla bilder till bloggen och trots att jag inte har någon flashig variant så duger den alldeles utmärkt, men jag skulle ju såklart inte tacka nej till en fin systemkamera.

Fjärde plats. Vår hallspegel, en riktigt rejäl kroppsspegel som man kan stå framför länge. För en spegelapa som mig är det perfekt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar