onsdag 27 mars 2013

Min makes hobby.

Att min make har egna intressen tycker jag är bra. Att meka är en av dem gör ju inte saken sämre. För det är alltid bra att ha någon som kan det som jag inte förstår mig på. Att vi kompromissar varandra helt enkelt. Plus i kanten på det. Sen är det ju extra kul att se honom bli så exalterad när han håller på med sin lilla moppe. I år blir han 33 år men moppe intresset det består. Bra där!!!

 Tycker det är gulligt att han använder sina sparade pengar och lägger på nya moppedelar, precis som en liten pojke.

Trassligt värre.

Rena rama inredningsdetaljen.

Se så fina saker han har att leka med.

I sommar tar vi våra  veteranmoppar (det finns fler, vill jag lova) och åker till vårt förlovningsställe med picnic. Det är fint som snus det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar