onsdag 5 juni 2013

En ny kompis från garderoben.


Dagens lunch blev en melondrink till mina sedvanliga tortillas. Drinken gjordes på nätmelon, banan, avokado, mjölk och fil. Hyfsat god men jag skulle nog velat haft lite iskross i så att den blev rejält kall. Det är det bästa.
Drinken matchades med min randiga kjol som jag längtat väldigt länge på att få använda. Köpt för säkert tre år sedan men den har liksom aldrig fått komma ut ur garderoben p.g.a olika anledningar, b.l.a en tjockismage förra sommaren då lillen låg där och jäste.

Sen behövde den en underkjol eftersom den är genomskinlig och då behövdes det såklart införskaffas en sådan. En bakluckeloppis senare fick denna tjusiga följa med mig hem.

Så nu är outfiten komplett och vi har hängt halva dagen och trivs alldeles ypperligt ihop. En ny sommarfavorit månne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar