torsdag 27 juni 2013

Lite mer loppis...

Ett par till fynd får ni allt stå ut med. För jag kan ju knappast låta bli att inte visa dessa, för jag är oerhört glad att jag hittade dem och att ingen hann före mig när det gäller de här två.
Den fina lilla arkivbyrån eller vad jag ska kalla den köpte jag för endast 150 kr. Kände att den kommer passa alldeles utmärkt i vårt hus. Men den var ganska tråkig i färgen så jag målade den mattsvart och det blev ju kalasbra.
Sen har vi ju provdockan. Så nöjd med den. Sen att den är från 50-talet gör ju inte saken sämre och att den är i storlek 38:a, dock skulle jag nog säga att det är en dagens 36:a. Bra, mycket bra.

Ibland blir det sådana här kalasfynd när man är ute och spanar och ibland kommer man hem med ja...inte lika bra fynd så att säga och det är väl det som gör att.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar