torsdag 13 juni 2013

Vallmo och fotokurs.

Som jag lovat så skulle jag visa hur denna jättevallmo såg ut utslagen så här kommer en före bild och två efter. Tycker mycket om den och nu är den i sitt esse och blommar överallt på vår ö. Så fin med sin röda färg som lyser upp naturen.

Den här veckan har förövrigt varit totalt fulltecknad. Jag går nämligen en fotokurs och är borta hela dagarna för att sedan komma hem och måla väggar och möbler som om det inte fanns någon morgondag. Lillen är nämligen bortrest så jag vill passa på att göra så mycket som möjligt när jag har tiden. Det finns inte på kartan att jag skulle kunna måla med honom i närheten. Nog för att kreativt tänkande ska uppmuntras men någon måtta får det vara.
Så jag är egentligen helt slut men jag kör vidare och ser hur vårt hem blir lite mer färdigt för varje penseldrag.

Sen angående fotokursen, jag kommer berätta mer om den sen och visa bilder. Är nämligen så nöjd med kursen och jag har så roligt, känner så att jag har hamnat i mitt rätta element. Men mer om det i ett annat inlägg för nu måste jag faktiskt måla en garderob, kvistlacken har torkat och det är dags att grunda.
Så klart slut och njut lite utav de enorma blommorna i fall du vill.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar