tisdag 16 juli 2013

På tur.

Min mamma var och hälsade på mig för någon vecka sen och eftersom jag bott själv i mitt sommarhus ett tag nu så var det hemskt trevligt att få lite besök och lite avlastning, eller snarare en hjälpande hand med lillen. När mamma kommer blir det alltid en massa promenader för hon har en hund som kräver mycket motion. Så under en av våra dagliga promenixer så tog jag med kameran och vi hamnade vid den gamla hamnen. Härligaste stället om du frågar mig.

Lite lågvatten gjorde att man fick se vad som brukar finnas under vattenytan.

Båtar väntar lydigt vid hamn.

 Ja, här brukar det också finnas vatten.

Lillen fann sin plats direkt. Stora stenar som man kan kasta är ju bästa grejen.

Är så glad att han får chans att växa upp så här. Helt klart en idyll...i mina ögon.

Såklart fick vi sällskap på vägen tillbaka. Så nyfikna dessa varelser.

Två rader med kor följde sen efter oss en lång bit och vi tyckte det var hemskt trevligt och ja, sen var det slut på den promenaden. En liten tur men ack så händelserik.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar