måndag 30 september 2013

Helgen som gick.

Ja, då var skördefesten över. Jag hann faktiskt inte se så mycket utav den. Vi hade besök av mamma och herr B och det behövdes göras en massa saker i stugan så det blev ganska lugnt på den fronten. Sen är väl inte den norra delen av ön lika utsmyckad och kalasig som resten av ön under dessa dagar.



Vi kom i alla fall iväg på en trevlig frukost på Kaffestugan i Böda. Bästa, bästa stället och helt i mitt tycke och smak.

Ny tröja (kors i taket) hade jag införskaffat och under den kunde man se min mammas gamla skjorta från Polarn & Pyret. I bästa kvalitet och skick.

Jag satte även fransk vitlök. Måtte det växa denna gång, jag har nämligen aldrig lyckats med min vitlök förut. Ska vi säga tredje gången gillt?

Och där var det slut. Få foton men en alldeles förträffligt, trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar