lördag 26 juli 2014

No internet.

Inget internet = inga uppdateringar. Det här inlägget postar jag från min mobil och jag gillar inte att skriva på telefonen alls. Men något måste ni ju höra ifrån mig.

Jag är i alla fall vid min stuga. Badar mest hela dagen och känner äntligen att jag har semester. Gjorde också en massa fynd idag på loppis, (ska ju visa såklart). Blir glad att jag känner mig sugen på loppis igen. Har inte alls haft lust att besöka någon av alla de loppisar som finns här på ön. Men efter dagens fynd känner jag mig pepp igen.

I morgon bär det av till Österlen och jag ska besöka Mandelmanns trädgård för andra gången och känner mig superglad för det. Hoppas även på algfria vatten längst stränderna , så en kan ta sig ett dopp eller två.
Ja, det var nog allt för nu. Ha det nu så himla bra i sommarvärmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar